Ποια είναι η πολιτική επιστροφών του Dress;

Το Dress είναι η απόλυτη πλατφόρμα για αγορές φορεμάτων, που χρησιμοποιείται από καταναλωτές για να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν τη μεγαλύτερη και καλύτερη επιλογή από μάρκες και καταστήματα γυναικείων φορεμάτων στην Ελλάδα. Ως πλατφόρμα αναζήτησης, δεν αποθηκεύουμε ή εμπορευόμαστε αντικείμενα, αλλά η πλατφόρμα μας θα σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που ψάχνετε στα ηλεκτρικά καταστήματα.

Σκανάρουμε το ελληνικό διαδίκτυο και συνεργαζόμαστε με εμπόρους λιανικής πώλησης εντός ΕΕ και οι πολιτικές επιστροφών είναι συγκεκριμένες για κάθε μεμονωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα – επομένως θα διαφέρουν ανάλογα με το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Πώς μπορώ να βρω αυτές τις πληροφορίες;

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να βρεθούν στη σελίδα του προϊόντος πριν από την αγορά. Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δείτε την πολιτική επιστροφών ενός καταστήματος επισκεπτόμενοι την ενότητα εξυπηρέτησης πελατών στον ιστότοπό του.

Επόμενα Βήματα:

  • Εάν κάνετε κλικ σε ένα ένα κουμπί “Αγορά προϊόντος”, θα μεταφερθείτε στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος- εκεί θα μπορείτε να δείτε την πολιτική αποστολής και επιστροφών πριν ολοκληρώσετε τη συναλλαγή σας.
  • Μπορείτε να δείτε την πολιτική επιστροφών ενός καταστήματος κάνοντας κλικ στην καρτέλα “αποστολή και επιστροφές”, την οποία θα βρείτε στη σελίδα του προϊόντος του Dress.
  • Επισκεφθείτε την ενότητα “Εξυπηρέτηση πελατών” στον ιστότοπο του εμπόρου για περισσότερες πληροφορίες και για να μάθετε πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του.

Για παράδειγμα, εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί με τη Notos, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Notos για να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της.