Ποια είναι η πολιτική αποστολών του Dress;

Το Dress είναι η απόλυτη πλατφόρμα για αγορές φορεμάτων, που χρησιμοποιείται από καταναλωτές για να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν τη μεγαλύτερη και καλύτερη επιλογή από μάρκες και καταστήματα γυναικείων φορεμάτων στην Ελλάδα. Ως πλατφόρμα αναζήτησης, δεν αποθηκεύουμε ή εμπορευόμαστε αντικείμενα, αλλά η πλατφόρμα μας θα σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που ψάχνετε στα ηλεκτρικά καταστήματα.

Σκανάρουμε το ελληνικό διαδίκτυο και συνεργαζόμαστε με εμπόρους λιανικής πώλησης εντός ΕΕ. Οι πολιτικές αποστολής και παράδοσης αφορούν κάθε μεμονωμένο έμπορο και, ως εκ τούτου, διαφέρουν ανάλογα με το αντικείμενο που θέλετε να αγοράσετε.

Πώς μπορώ να βρω αυτές τις πληροφορίες;

Οι πληροφορίες αποστολής μπορούν να βρεθούν στη σελίδα του προϊόντος: αν κάνετε κλικ στις πληροφορίες “αποστολή και επιστροφές”, θα μπορέσετε να δείτε την πολιτική του εμπόρου. Πολλά από τα καταστήματα προσφέρουν δωρεάν αποστολή.

Εάν κάνετε κλικ στο κουμπί “Αγορά προϊόντος”, θα μεταφερθείτε στον ιστότοπο του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπου θα μπορείτε να δείτε την πολιτική αποστολής και επιστροφών του.

Για να έρθετε σε επαφή με τον έμπορο και να μάθετε περισσότερα για την παραγγελία σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

Επισκεφθείτε την ενότητα “Εξυπηρέτηση πελατών” στον ιστότοπο του εμπόρου για περισσότερες πληροφορίες και για να μάθετε πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του.
Όταν επικοινωνείτε με τον έμπορο λιανικής πώλησης, βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε τον αριθμό αναφοράς της παραγγελίας σας καθώς και το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία και τη διεύθυνση χρέωσης.

Για Παράδειγμα

Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί με τη Notos, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Notos για να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της.