Πώς μπορώ να λάβω επιστροφή χρημάτων;

Το Dress είναι η απόλυτη πλατφόρμα για αγορές φορεμάτων, που χρησιμοποιείται από καταναλωτές για να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν τη μεγαλύτερη και καλύτερη επιλογή από μάρκες και καταστήματα γυναικείων φορεμάτων στην Ελλάδα. Ως πλατφόρμα αναζήτησης, δεν αποθηκεύουμε ή εμπορευόμαστε αντικείμενα, αλλά η πλατφόρμα μας θα σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που ψάχνετε στα ηλεκτρικά καταστήματα.

Σκανάρουμε το ελληνικό διαδίκτυο και συνεργαζόμαστε με εμπόρους λιανικής πώλησης εντός ΕΕ. Οι πολιτικές επιστροφής χρημάττείναι συγκεκριμένες για κάθε μεμονωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα – επομένως θα διαφέρουν ανάλογα με το προϊόν που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Επόμενα Βήματα:

Για να επικοινωνήσετε με τον έμπορο λιανικής πώλησης και να μάθετε περισσότερα σχετικά με την επιστροφή χρημάτων σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

  • Επισκεφθείτε την ενότητα Εξυπηρέτηση πελατών στον ιστότοπο του εμπόρου για περισσότερες πληροφορίες και για να μάθετε πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του.
  • Όταν επικοινωνείτε με τον έμπορο, βεβαιωθείτε ότι αναφέρετε τον αριθμό αναφοράς της παραγγελίας σας καθώς και το ονοματεπώνυμό σας, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε για την παραγγελία και τη διεύθυνση χρέωσης.

Για Παράδειγμα

Εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί με τη Notos, επισκεφθείτε τον ιστότοπο της Notos για να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών της.